sobota, 29 października 2011

Verbal Abuse

Ta koszulka to mój okres fascynacji szablonami i techniką wykonywania symboli na którą naprowadził mnie mój Tata(znany w niektórych kręgach jako pierwowzór postaci McGyvera). T-shirt wykonałem dla siebie parę lat temu, ponieważ nigdzie nie mogłem dostać koszulki z okładką płyty, która stawiam w swoim top 10 ulubionych płyt. Właśnie dlatego zacząłem robić podobne koszulki ponieważ w kraju mlekiem i miodem płynącym nie było po prostu, gdzie dostać podobnego t-shirt’u. Verbal Abuse to stara kapela, która najlepszy okres swej działalności miała na początku lat 80-tych. Drugie życie zyskała 1996 roku po wydaniu przez Slayer’a płyty Undisputed Attitude zawierającej przeróbki utworów kapel z pod znaku hc/punk. Powiem szczerze, że jest to moim zdaniem najlepsza płyta Slayer’a z całej ich dyskografii. Wiem, że fani trash metalu pewnie mnie teraz przeklinają i bardzo im się narażam, ale jakby Slayer poszedł w tą stronę muzyczną to każda ich płyta byłaby perełką w mojej kolekcji. Na płycie znalazło się, aż trzy utwory Verbal Abuse, a to o czymś świadczy. Rzadko się zdarza, aby tak podobała mi się twórczość jakiegoś band’u. Stare brzmienie, żaden kawałek nie zrobiony na siłę, no i oczywiście te teksty. 

Muzyka przy tworzeniu to oczywiście Verbal Abuse i Slayer!!!!!!!!!!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz