wtorek, 14 czerwca 2011

Wonder Kobitka

Kolejny symbol na koszulce - uwagaaaaaaaaaaaaaa - Wonder Woman. Kolejna damska ręcznie malowana koszulka. Opowiem Wam genezę powstania tego znamienitego malowidła. Otóż podkradłem nowo zakupioną bluzkę swej wybrance i postanowiłem uhonorować ją symbolem najtwardszej i moim skromnym zdaniem najseksowniejszej bohaterce stron komiksowych. Oczywiście po genezę(bios) postaci odsyłam na stronę poświęconą bohaterom komiksu (osobiście polecam (www.dccomics.com.pl). Warto wspomnieć tylko, że Diana jest przywódcą Amazonek, jedną ze świętej trójcy z Ligi Sprawiedliwości i Clark Kent ma do niej słabość.
Ktoś spyta co unikatowego jest w symbolu Wonder Kobiety, ano to, że nosi go moja kobieta:). Teraz mam własną Amazonkę w pościeli. Symbol wykonałem złotą farbą i dało to niesamowity efekt.

 Do ostrej babki pasuje ostra muza performed by woman's: Civiet  i Juliette And The Licks. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz