środa, 1 czerwca 2011

Mała Liga

A teraz coś zupełnie z innej beczki. Chciałbym się pochwalić Ligą Sprawiedliwości jaką ma mój syn na ścianie swojego pokoju. Do tego wiekopomnego dzieła zainspirował mnie stary komiks TM-Semic Batman 10/93 w którym pojawia się Bat-Mite (dla niewtajemniczonych Batman z innego wymiaru pod postacią dziecka). W komiksie tym pokazani są niektórzy bohaterowie z DC Comics pod postacią dzieci. Zawsze chciałem na ścianie namalować sobie wściekłego LOBO, ale i tak miałem dużo frajdy przy malowaniu większości członków Ligi.
Trochę historii: Liga Pierwszy raz pojawiła się w 1960 roku w komiksie pod tytułem Brave And The Bold numer 28. Oryginalny skład to: Superman, Batman, Wonder Woman, Flash, Aquaman, Green Lantern, Martian Manhunter. Przez ponad piędziesiąt lat przewinęło się masę bohaterów przez skład Ligi, ale Sprawiedliwość bez pierwszych członków niestety nie jest już taka sama. Warto wspomnieć, że Liga ma swoje odzwierciedlenie w  swoich sidekick'ach. Mowa tu o Teen Titans grupie małych bohaterów złożonych z uczniów oryginalnych członków( a niech tam pochwale się, że znam ich oryginalny skład - Robin, Kid Flash, Aqualad, chwile później doszli Wonder Girl i Speedy). Na drugiej  ścianie mam jeszcze trochę miejsca. Przyszłość pokaże.
Idąc od lewej na ścianie znajdują się: Plastic Man, Power Girl, Hawk Man, Captain Marvel, Superman, Martian Manhunter, Boster Gold, Red Tornado, Captain Atom, Firestrom, Flash, Green Lantern, Batman, Aquaman, Wonder Woman, Green Arrow, Black Lightning, Blue Beetle
Muzyka przy tworzeniu soundtrack z filmu: Scott Pilgrim vs. The World.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz