niedziela, 8 maja 2011

Joker a'la Jack!!!!

Czółko,

Dlaczego a'la, ponieważ nie czuję się najlepiej w "portretach". Już od dawna chciałem zrobić koszulkę z Jack'iem, bo nigdzie nie mogłem takiej znaleźć.

Jakiś czas temu głośno się zrobiło o kreacji Heth'a Ledger'a w filmie Dark Knight, ale czy słusznie?? Ja też po obejżeniu DK nie chiciałem słyszeć o Jack'u, ale po dyskusji na MFK w Łodzi anno donini 2009, gdzie fani trykotów spotykają się żeby pogadać o Batmanie i jego universum, zmieniłem zdanie. Jack i jego rola jest diametralnie różna od postaci Jokera granego przez Heth'a, ale w takim samym stopniu miażdży innych aktorów w filmie. A zatem, który Joker lepszy??? Pewnie ilu czytających tyle opini. Możnaby tak pisać, ale fajnie jest mieć Jack'a na "klacie" :)

Podczas malowania gramofon przygrywał soundtrack Prince'a z w/w filmu Burton'a. Dla podtrzymania klimatu nuciłem David'a Bowie - Cat People, Iggy Pop - Lust for Life , Rolling Stones - Sypathy for the Devil, Franz Ferdinand - Jacqueline.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz