niedziela, 8 maja 2011

Alex Go!!!!

Witka,

Kolejna ręcznie malowana koszulka. Z podobizną Alex'a głównego bohatera Mechanicznej Pomarańczy Stanley'a Kubrick'a. Po rencenzję filmu odsyłam do jekiejś strony o tematyce filmowej. Powiem tylko tyle, że to jeden z moich ulubionych filmów. Skąd Kubrick wiedział, że niedługo pojawią się subkultury? Dodam, że film inspiruje takie kapele jak Horrorshow z mego rodzimego miasta(nowa płytka super!!), The Analogs, Ramzes & the Hooligans i chyba wszystkie zespoły street punk'owe. Tychże wykonawców słuchałem przy malowaniu, w szkole, w pracy, w samochodzie oraz  czasami podśpiewuję przy goleniu i pod prysznicem ku uciesze sąsiadów.
Koszulkę zrobiłem dla mojego ulubionego brata Gregory'ego, który słucha punk'a w tych samych miejscach co ja i wyssał street punk'a z mlekiem matki. Powiem tylko, że jest jak bohater piosenki Podwórkowych Chuliganów o wdzięcznym tytule " Nieznośny Brat"

Do tego wszystkiego dorzucam jeszcze kapele Anti Dread, Lumpex '75, All Bandits. STREET PUNK RULES!!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz